Hoe gaan wij te werk?

  1. Na telefonisch contact om uw inschrijving bij onze diensten te verrichten, worden u twee mogelijkheden voorgesteld. Deze zijn volgende:
    • Er wordt u een informatiemapje toegestuurd per post. Hierin bevinden zich de contracten (2 exemplaren), waarvan u ons één exemplaar ingevuld en ondertekend terug bezorgt. Daarnaast vindt u ook een 3e bundeltje met daarbij de volledige uitleg rond de dienstencheques (van bestelling tot afgifte aan de werknemer van de dienstencheques).
    • “ U komt niet tot bij ons, WIJ komen tot bij U!”
      Er wordt telefonisch een afspraak bij u thuis gemaakt met de verantwoordelijke. Deze overloopt samen met u het informatiemapje en helpt u bij de eventuele inschrijving bij Sodexo, beantwoord uw vragen, ….
    De laatste keuze biedt de onderneming ook de mogelijkheid om een betere kennis op te doen van zijn klantenbestand, aangezien hier van persoon tot persoon gesproken wordt. Ook het omgekeerde is waar, namelijk zo weet de klant/gebruiker wie hij/zij aan de andere kant van de lijn hoort bij eventueel telefonisch contact.

  2. Na ontvangst van uw contract of nadat wij bij u zijn langs geweest, kunnen wij de zoekopdracht voor u gaan opstarten. Wij trachten zo goed mogelijk aan al uw voorkeuren en verwachtingen (aangeduid in het mapje) te voldoen. Daarom raden wij u ook bij het begin aan, om bij het aankruisen van de tijdstippen, eventueel verschillende mogelijkheden op te geven.
    Onze huishoudhulpen werken steeds in blokjes van 4u, met een minimum van 4u/ 14 dagen.

  3. Onze huishoudhulp komt bij u langs zoals afgesproken. Na de prestaties overhandigt u haar/zijn dienstencheques, waarbij één cheque gelijk is aan één gepresteerd uur. OPGELET: elk begonnen uur is één dienstencheque. Gelieve deze dienstencheques op een correcte manier in te vullen (zie hiervoor uw informatiebundeltje of op de website: klanteninfo).
    Indien gewerkt wordt met de elektronische dienstencheque, worden deze uren na prestatie door de werknemer op een correcte manier ingebeld!